Fòrum

TEMA: Avui m'he vist obligat a restringir l'accès als mEus fòrums

Avui m'he vist obligat a restringir l'accès als mEus fòrums08/04/2008 - 17:31:40
Nom: mE

Donat que el paio que escriu també per aquí com a mE is my idol, ... ja em direu!, s'ha dedicat a rebentar-los.
No cal que us digui que em sembla força preocupant que estigui rebentant els mEus temes aquí també, i més amb un nick com aquest.
En fi, hi ha gent que no ha acabat d'entendre el que significa la llibertat d'expressió i només en fa us per dir bajanades i coaccionar la dels altres.
Amb el beneplàcit dels administradors, aixó si.
Res a fer doncs.

Re: Avui m'he vist obligat a restringir l'accès als mEus fòrums08/04/2008 - 17:48:25
Nom: mE is my idol

buaaaaa, buaaaaaaa.. que patètic que és "anar a la senyo", jajajaa

Tens el que et mereixes, ni més ni menys. Quan apreguis a respectar les opinions i preferències dels demés, llavors et deixaré en pau

Re: Avui m'he vist obligat a restringir l'accès als mEus fòrums08/04/2008 - 17:53:13

Gràcies.

Re: Avui m'he vist obligat a restringir l'accès als mEus fòrums08/04/2008 - 17:56:53

De res

Veus? bon començament!

Re: Avui m'he vist obligat a restringir l'accès als mEus fòrums08/04/2008 - 18:02:41

Patètic i absolutament lamentable tot plegat.

Re: Avui m'he vist obligat a restringir l'accès als mEus fòrums08/04/2008 - 18:02:44
Nom: mEntecatO

Que és per tu la “llibertat d'expressió”, senyor mE?

mEntecatO

Re: Avui m'he vist obligat a restringir l'accès als mEus fòrums08/04/2008 - 18:16:13

ja t'ho explicaré en què consisteix la seva "llibertat d'expressió":

Despreciar, rebutjar i humiliar qualsevol opinió o preferències que no siguin absolutament iguals a les seves, amb la possible màxima falta d'educació.

Ni més ni menys.

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: