TEMA: Avui m'he vist obligat a restringir l'accès als mEus fòrums
| Avui m'he vist obligat a restringir l'accès als mEus fòrums | 08/04/2008 - 17:31:40 | |
| Nom: mE
Donat que el paio que escriu també per aquí com a mE is my idol, ... ja em direu!, s'ha dedicat a rebentar-los.
No cal que us digui que em sembla força preocupant que estigui rebentant els mEus temes aquí també, i més amb un nick com aquest.
En fi, hi ha gent que no ha acabat d'entendre el que significa la llibertat d'expressió i només en fa us per dir bajanades i coaccionar la dels altres.
Amb el beneplàcit dels administradors, aixó si.
Res a fer doncs.
| |
| Re: Avui m'he vist obligat a restringir l'accès als mEus fòrums | 08/04/2008 - 17:48:25 | |
| Nom: mE is my idol
buaaaaa, buaaaaaaa.. que patètic que és "anar a la senyo", jajajaa
Tens el que et mereixes, ni més ni menys. Quan apreguis a respectar les opinions i preferències dels demés, llavors et deixaré en pau
| |
| Re: Avui m'he vist obligat a restringir l'accès als mEus fòrums | 08/04/2008 - 17:53:13 | |
Gràcies.
| |
| Re: Avui m'he vist obligat a restringir l'accès als mEus fòrums | 08/04/2008 - 17:56:53 | |
De res
Veus? bon començament!
| |
| Re: Avui m'he vist obligat a restringir l'accès als mEus fòrums | 08/04/2008 - 18:02:41 | |
Patètic i absolutament lamentable tot plegat.
| |
| Re: Avui m'he vist obligat a restringir l'accès als mEus fòrums | 08/04/2008 - 18:02:44 | |
| Nom: mEntecatO
Que és per tu la “llibertat d'expressió”, senyor mE?
mEntecatO
| |
| Re: Avui m'he vist obligat a restringir l'accès als mEus fòrums | 08/04/2008 - 18:16:13 | |
ja t'ho explicaré en què consisteix la seva "llibertat d'expressió":
Despreciar, rebutjar i humiliar qualsevol opinió o preferències que no siguin absolutament iguals a les seves, amb la possible màxima falta d'educació.
Ni més ni menys.
| |
|
|