TEMA: Sorprenent
| Sorprenent | 02/04/2008 - 17:59:08 | |
| Nom: mE
Sorpren que el Platea s'omplís diumenge passat a la tarda vespre de gom a gom per veure el concert d'una banda més aviat normaleta: Piano Magic. De fet el primer sorprés va ser el líder de la banda, i així ho va fer saber pel micro just abans de començar un concert correcte, però res més enllà. No us deixeu enganyar pel que ha dit el diari local: http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/noticia?p_idcmp=2798059No va ser un concert impressionant ni de bon tros. Correcte com a molt. Fins i tot es va fer força avorridot en alguns moments, la veritat. No sé si és que no presentaven el seu millor disc, em varen agradar bastant més l'altra vegada, o és que la nova banda encara no estava del tot engreixada. Alguns finals de cançó terribles varen ser dignes de qualsevol banda amateur.En fi, demostració de força d'un dels promotors més poderosos i privilegiats de la ciutat: l'Ajuntament de Girona. Qui pot fer i desfer concerts a hores d'ara en una sala única com Platea?...Cadena 100 i el Consistori municipal.Genial. I així anem.En fi, una mostra més de dirigisme cultural, i/o borreguisme.I nosaltres aplaudint... Imagino que cadria reflexionar-hi un xic si més no.
| |
| Re: Sorprenent | 02/04/2008 - 19:25:40 | |
| Nom: mEntecatO
A mi i a els meus amics ens va agradar molt, ara si a tu no tagrada thi pots posar fulles, sempre criticar el que a tu no tagrada, o es que tu et varen parir tan perfecte, eh!!!. I tan que va ser genial, més del que tu et penses, et tu qui a de reflexionar perquè ets així, no?. I per favor, no insultis a la gent, perquè aquí lúnic borrego ets tu, per la teva incultura.
| |
| Re: Sorprenent | 03/04/2008 - 10:36:31 | |
| Nom: mE is my idol
A mi ja no em sorprèn que segueixis en la teva línea. Accepta d'un cop que representes a grups absolutament desconeguts i totalment minoritaris, i accepta d'un cop que hi ha gustos per a tothom. Que no et deixen programar res a Platea? No has pensat mai que potser és per la "qualitat" dels grupets que hi vols portar? No has pensat mai que el que t'agrada a tú potser només t'agrada a tu i a 20 persones més de Girona?Que Platea es va omplir? Doncs diu força a favor dels que hi van tocar, no?Per favor, ja n'hi ha prou d'aquest color
| |
| Re: Sorprenent | 03/04/2008 - 12:45:55 | |
| Nom: Jorge
Jo també hi era i vaig disfrutar molt, feia temps que no es programava un concert com aquest, genial!!Jorge
| |
| Re: Sorprenent | 03/04/2008 - 17:30:37 | |
A destacar també les dificultats que el consistori es va trobar a l'hora de triar la banda local telonera. Primer eren els Ella Eléctrica, però varen caure. Després varem veure anunciats a uns tal... Hoy no es sábado..., es diuen? Però tampoc. I finalment varen tocar els Savats que varen sonar molt poc convincents i fluixos, molt fluixos.Com està el pati a Girona, eh!Ni grups decents per fer de teloners tenim,... o no els saben trobar.Brillants aportacions les vostres.Gràcies als tres mosqueters.Esteu organitzats vosaltres? Pregunto.
| |
| Re: Sorprenent | 03/04/2008 - 18:19:04 | |
Si tot era tan medriocre, vulgar i prescindible, perquè hi vas anar? No ets tan elitista, no estas tan per sobre en temes musicals?
| |
| Re: Sorprenent | 03/04/2008 - 18:30:53 | |
Ets monotemàtic nano.Pateixes una obsessió malaltissa envers la mEva persona. Pretens coaccionar-mE potser?:)Parla del concert dels Piano Magic, si us plau, si és que hi tens quelcom a dir, clar.
| |
| Re: Sorprenent | 03/04/2008 - 18:37:26 | |
El concert.. pel que diu vilaweb, m'en vaig pedre un de bó. I trobo que vilaweb em dona prou confiança per creure-m'ho. O creus que manipula????I aixó de "mE".. és com parlar d'un mateix en tercera persona?
| |
| Re: Sorprenent | 03/04/2008 - 18:42:14 | |
Crec que l'opinió de l'amic Xavi Castillón és personal i intransferible. Que a ell li sembli un concert impressionant no vol dir que a mi m'ho hagi de semblar també. De fet, imagino que ell no ha vist mai en directe a bandes impressionants de debó com són els Mogwai o els Godspeed You Black Emperor. Però jo si els he vist.
| |
| Re: Sorprenent | 03/04/2008 - 18:44:46 | |
Si la teva opinió és personal i intransferible... perquè la transfereixes aquí?
| |
|
|