Fòrum

TEMA: Creieu que hi ha un tracte de favor amb els immigrats a Catalunya?

Creieu que hi ha un tracte de favor amb els immigrats a Catalunya?23/01/2008 - 16:23:45
Nom: Salvi

Segons el que han dit a tv3 han dit que, si 95, no 5, això demostra que si, que hi ha un tracte a favor.Un comentari que m’ha sorprès que diu, que una dona immigrant amb tres fills i que no treballa té el menjador de franc, en canvi un altre comentari que té un fill i que els seus pares treballen fan mans i mànigues per anar-lo a buscar i donar-li el dinar a casa seva.Un altre, molts fills de pares catalans no han pogut tenir accés a l’escola o a la guardaria del municipi i en canvi si que han entrat molts de fills d’immigrats, aquesta dona ha tingut que escriure el seu fill en una escola privada, això si, pagant.La que m’ha sorprès més ha estat un missatge d’una parella que estan en l’atur i cobren una misèria de 600 euros amb fills al seu càrrec, i que varen anar l’assistència social per demanar-li un ajut i ella li va contestar que la dona es posi un mocador en el cap, que així a lo millor li farien cas, quines coses que s’han de veure.Cada un o una tregui les seves conclusions

Respondre  
Re: Creieu que hi ha un tracte de favor amb els immigrats a Catalunya?23/01/2008 - 21:41:00
Nom: jorge

Més racisme no, si us plau.

Respondre  
Re: Creieu que hi ha un tracte de favor amb els immigrats a Catalunya?24/01/2008 - 14:25:37

Si molt bé, prou de racisme, I PROU D’IMMIGRANTS SENSE PAPERS, MENYS DRETS I MÉS OBLIGACIONS I MILLOR INTEGRAMENT A LA NOSTRE TERRA I A LA NOSTRE CULTURA.

Respondre  
Re: Creieu que hi ha un tracte de favor amb els immigrats a Catalunya?24/01/2008 - 16:40:36
Nom: jordi

és complicat generalitzar, i començar a catalogar les coses de "nostre". donant per suposat la dicotomia entre "ells" els immigrats, i "nosaltres" els autoctons. D'immigrants n'hi ha de rics i de pobres, i existeixen tramposos per cobrar ajudes de totes bandes, i tots ho sabem. El criteri per donar ajudes ha de ser per les famílies amb baixes rendes, que n'hi ha moltes i de totes les procedències.no serà que ens estem equivocant de punt de mira a l'hora de llençar les crítiques, perquè sempre acusem el que tenim per sota nostre? no serà que uns quants miserables volem acabar d'enfonsar els supermiserables?

Respondre  
Re: Creieu que hi ha un tracte de favor amb els immigrats a Catalunya?24/01/2008 - 18:40:22
Nom: Sos Racisme

Exacte, mes racisme no: vull les mateixes ajudes que els immigrants!!

Respondre  
Re: Creieu que hi ha un tracte de favor amb els immigrats a Catalunya?25/01/2008 - 16:53:54

I jo també ho vull, però a la meva mare li deneguen, serà que ella no s’ho mereix, amb la merda de pensió que li donen, si no fos per nosaltres, no sé a on estaria ara mateix.

Respondre  
Re: Creieu que hi ha un tracte de favor amb els immigrats a Catalunya?26/01/2008 - 00:26:57
Nom: BufO

Aquestes aportacions són racistes i misErables. Això fa pudor, molta pudor.

Respondre  
Re: Creieu que hi ha un tracte de favor amb els immigrats a Catalunya?28/01/2008 - 12:13:46
Nom: Gironí

Aquí l’únic que fa pudor ets tu, perquè no es pot estar en al teu costat, una mica el sabó no t’aniria malament, rentat que així hi haurà gent en el teu costat.Gironí

Respondre  
Re: Creieu que hi ha un tracte de favor amb els immigrats a Catalunya?28/01/2008 - 21:28:38
Nom: UNA IMMIGRANT

Com a noia immigrant em sento indignada amb aquests comentaris, ja que despres parleu d'integració, com voleu que ens integrem quan el primer que feu es generaitzar-ho tot? porto 5 anys visquent a Catalunya i encara no he demanat cap ajut de l'estat, prescisament per això, perque gent com vosaltres us creiu que us treiem el que es vostre.crec que l'estat dona els ajunts a qui més el necessita independentment d'on sigui aquesta persona, també reconec que hi han molts immigrants que s'aprofiten d'aquestes ajudes, però tambè hi ha gent de la vostra terra (com ho digueu vosaltres) que se'n a profita.trobo injust que es facin aquestes acusacions, ja que a catalunya hi ha molts immigrants que ens guanyem la vida amb el nostre treball i no demanant ajudes.

Respondre  
Re: Creieu que hi ha un tracte de favor amb els immigrats a Catalunya?29/01/2008 - 11:28:33

Senyoreta immigrant, primer de tot, ja tinc els meus dubtes de que siguis immigrant, per cert, vas venir amb papers o amb cayuco.Si tu no has demanat cap ajuda, podria ser, dic podria ser, perquè també tinc els meus dubtes, i si tu no ho has fet, segur que algú del teu entorn o la majoria dels immigrants ho han fet, això es veu pel carrer. Aquí, a Catalunya també hi ha molta gent que té necessitats, i per desgràcia, no en tenen cap d’ajuda, n’una, tu creus que això és just?, jo no ho veig just.Els immigrants són necessaris, sempre i quan hi hagi feina, però si no hi ha feina, què?, us hem de mantenir, si hi ha gent d’aquí no rep les ajudes que necessiten.Si no teniu papers, com voleu que la gent d’aquí us pugui donar feina?, per desgràcia heu de replegar el que podeu i gràcies, com molta gent d’aquí, que et penses, què aquí lliguem els grossos amb llonganissa, eh?, doncs no, potser si que hi ha gent que li sobren els diners, però la majoria de la gent també s’ha hipotecar per tota la vida per poder tenir una casa digne, els diners no cauen del cel. Hi ha gent immigrant que ve del sud d’Amèrica per recollir fruita, però aquesta gent ve amb papers, amb un contracte d’uns 6 mesos, tenen un lloc per menjar i dormir, i inclòs n’he vist alguna casa d’aquestes que tenen aire condicionat, cosa que m’alegro per ells, molta gent d’aquí encara no en tenen, després de la temporada tornen al seu país, fins l’any que ve.Si jo vaig al teu “país”, també ho tindré fàcil com vosaltres que veniu aquí, no?, tindré la sanitat, escola, ajudes de tots tipus, etc, i de franc, no?, i els que son catòlics també podran muntar tantes esglésies com vosaltres que munteu tantes mesquites com voleu?.Quan una persona va en un altre lloc, el primer que ha de fer, és intentar intrigar-se lo més ràpidament possible al nou país, la llengua, la cultura, els costums, etc. Saps que hi ha escoles, entre altres coses que per la culpa de la immigració s’estan perden coses de les nostres costums, de la nostre cultura?, saps que hi ha escoles que han tingut que canviar el menú perquè vosaltres no podeu, més ben dit, no voleu menjar segons quines coses?, Immigració = a conflictes, com bé que s’està demostrant, a tots als pobles que hi sou.

Respondre  

Anar a la pàgina

1  2  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: