TEMA: Acampaments ilegals
| Re: Acampaments ilegals | 11/01/2008 - 14:11:37 | |
| Nom: albert fonttanella juanals
Molts no tenen un habitatge de propietat i no es poden permetre els alts lloguers del món en què vivim avui en dia.A mi no em molesten en absolut, tant de bo no t'hi hagis de trobar mai.
| |
| Re: Acampaments ilegals | 11/01/2008 - 14:53:38 | |
| Nom: xinoxano
Aquest Albert que sembla tant "comprensiu" i solidari voldria fer-li dues preguntes:-Quants cops has tingut un campament de gitanos, rumanessos...etc a menys de 100 metres de casa teva?-Has fet quelcom per ajudar a aquesta gent amb qui et mostres tant solidari i bon jan?Amb la teva resposta només has actuat de a mateixa forma que denuncia en ben fart: amagant el cap sota l'ala com els estruços i evitant el problema.Ara si no et suposa un gran esforç, contesta a les dues preguntessenseentrar endemagogia, que per demagogia ja tinc el telediari
| |
| Re: Acampaments ilegals | 16/01/2008 - 20:41:01 | |
| Nom: Salvi
Ja ho vaig veure passant amb el cotxe per a Bordils, dintre meu vaig pensar, pobres veïns.Jo de tota aquesta mena de gent, no men fiu gaire, per no dir gens ni mica, en els llocs que van foten merder, són clans i encara que visquessin en un pis, el merder està ben assegurat, ja fa temps que varen acampar a prop de Caldes, i els veïns no estaven massa contents, deixaven les deixaries a qualsevol lloc, per a mi ja poden estar ben lluny.
| |
| Re: Acampaments ilegals | 24/01/2008 - 18:44:05 | |
| Nom: Pobrets
No.. no tenen pas un habitatge de propietat, que vaaa!! de moment ja hi han comprat dues cases (i no son barates precisament). Ara es dediquen a fer una especie de "mobing" als veins del costat pq se'n vagin i aixi es puguin quedar les cases contigues. I els cotxes que porten no els podria tenir jo en ma vida. Aquesta gent te més calers dels que podria guanyar jo en tota la meua vida, el que passa és que van com pobres i de pobres no tenen gens.
| |
|
|