Fòrum

TEMA: Estimada Esposa:

Estimada Esposa: 09/11/2007 - 10:39:21
Nom: Salvi

Com no és possible dialogar amb tu sobre aquest tema, degut al fet que els teus principis de feminisme no t'ho permeten, he mantingut la següent estadística a través d'un any i vull sotmetre-la a la teva consideració. Durant el mateix, he dut la iniciativa per a fer l'amor amb tu 365 vegades i solament vaig tenir èxit en 24 ocasions, el que fa un terme mitjà de "una vegada cada 15 dies". T'exposo, a continuació, els motius dels meus continus fracassos: Estaves cansada......................................... 52 Havies anat a la perruqueria.............................12 Perquè no era el dia apropiat......................19 Feia molta calor....................................... 23 Era molt tard.............................................. 15 Et vas fer la dormida..................................... 69 La finestra estava oberta i podien veure'ns....... 9 Tenies mal de cap................................. 26 Feia molt fred................................ .........23 Senties dolor d'esquena........................ ........8 No estaves d'humor............................. .......21 Va haver visites fins a molt tard.................... 11 Et dolien els queixals............................ 6 Es podien despertar els nois.................. 17 Havies menjat massa......................... 10 Vesteix la T.V. fins a molt tard................... 7 El nen estava plorant........................ 14. El que fa un total de 341 vegades. De les 24 que vaig tenir èxit, 23 NO van ser molt satisfactòries perquè: 6 vegades em vas dir que m'apurés i acabés aviat. 11 vegades vaig haver de despertar-te durant l'acte. 1 vegada et va distreure una mosca. 3 vegades em vas dir que necessitaves més diners. 2 vegades em vas portar la inspiració al comentar que el sostre necessitava pintura. I finalment, 1 vegada vaig tenir por d'haver-te fet llàstima, doncs em va semblar haver sentit que t'havies mogut. ESTIMADA, EL TEU MARIT ET TROBA A FALTAR MOLT

Respondre  
Re: Estimada Esposa: 09/11/2007 - 17:46:11
Nom: Domènec

Veig que no canvies, toNti.Sempre més del mateix, totalment superficial. Així et va.Ara bé, emplenar fòrums de textos prescindibles i sense cap tipus de gràcia tu i la teva patrulla en sou uns asos, no?Domènec

Respondre  
Re: Estimada Esposa: 09/11/2007 - 18:32:08
Nom: Salvi

Perdoni senyor Domènec, a qui es refereix això de, “Veig que no canvies, toNti”,gràcies

Respondre  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: