Fòrum

TEMA: Me agradaria comentar un apunt

Me agradaria comentar un apunt 06/11/2007 - 21:38:45
Nom: Pajiroo

Com vos he contat al altre tema, sóc un valencià que vaig estar per les fires i festes de St. Narciso ací a Girona. En general, unes fires impressionants, tant com los actes, los concerts, les barrakes ...Ara bé, jo voldria fer una crítica al ajuntament de la ciutat que com es possible que donguen permisos a segons kins bars. Concretament vaig anar a un del barrio antic. Mig dit de merda a per tot, tot lo món fumant petas i fent molt soroll. Només d'entrar-hi vaig vore com allò no era per mi i vaix eixir. Quina normativa regula dichos bars i perquè la urbana no los controla? Entenc que tenien altra faena amb les festes, però pel que vaig poder comprobar ahí això és lo pa de cada dia.Res més, un saludo desde la ciutat de València

Re: Me agradaria comentar un apunt 06/11/2007 - 21:43:38
Nom: Pau

Comparteixo el teu escrit,Pajiroo. Alguns bars de Girona fan pena pel poc respecte als propis veïns.L'Ajuntament es massa permisiu en alguns casos.

Re: Me agradaria comentar un apunt 06/11/2007 - 23:27:06
Nom: Pep

Te enrecordes del nom del Bar? Poder era El Forn, o algu per el estil, no arriven a Bars, els hi podriem dir Grups. Son un grup de gent amb unes ideologies, les cuals comperteixo, els cuals tenen un local aon organitzen actes i assembleas, i en aquets locals i tenen una petita barra amb 4 begudes, i un parell de taules per fer patar la xarrada. Hi han molts més bars el Barri vell de Girona que valen la pena i els cuals són moderns i nets, suposu vas entrar el etibocat, i a l'hora etibocada :PSaluts desde GironaVisca Catalunya, i amunt el Païs Valencià!

Re: Me agradaria comentar un apunt 07/11/2007 - 10:28:24
Nom: Marijaia

El Forn no està al barri Vell! A quin us referiu?

Re: Me agradaria comentar un apunt 07/11/2007 - 11:12:44
Nom: pajiroo

Hola marijaiaPos no recorde ixe nom del bar,crec q se deia la plaça, o la rotonda, no lo se.Solsament recorde el q comentava abans, i que n'hi havia un nano força calv i molt mal vestit, baixet que tenia uns quants discos i los anava canviant en un petit equipo de musica que n'hi havia ací.València ara i sempre

Re: Me agradaria comentar un apunt 07/11/2007 - 23:16:47
Nom: darkness

juasssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Re: Me agradaria comentar un apunt 13/02/2008 - 20:07:21
Nom: mE

;)Quin enginy nano!Un missatge pels administradors: Veig que heu reciclat la misèria que s'escampava habitualment pels fòrums de girona.comQue us sigui lleu!!!

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: